Scouts Juventa Merchtem Verhuur

De lokalen van Scouts Juventa Merchtem staan open voor verhuur. Ons gebouw, gebouwd in 1999, beschikt over alle noden voor een jeugdbeweging en is ideaal als weekendplaats door de vele faciliteiten in de nabijheid. Hieronder vindt u meer info over onze lokalen en de omgeving.

Ligging

Onze lokalen zijn gelegen in een rustige straat, die niet toegankelijk is voor auto’s. Aan de overzijde van de straat vindt u een speelplein. Verder ligt er naast het lokaal een groot grasveld en is er een beekje vlakbij. Iets verderop vindt u ook een voetbalveldje en basketbalveld.

Op enkele minuten stappen bent u in de dorpskern die uitstekend geschikt is voor dorpsspelen. U vindt er ook verscheidene winkels, bakkers en slagerijen. Qua eetgelegenheden zijn er enkele tavernes, twee pitabars, twee pizzeria’s en enkele frituren. Ook zijn er enkele cafe’s, een jeugdhuis en een discotheek.

Onze lokalen

U kan onze lokalen voor minstens 2 nachten of langer. Verhuren voor 1 nacht is dus niet mogelijk.
Tijdens de zomermaanden (juli – augustus) wordt er niet verhuurd. Onze lokalen worden ook niet verhuurd aan leidingsgroepen wegens geluidsoverlast.

Dit zijn de voorzieningen die u kan huren:

• vijf lokalen
  • Industriele keuken met bekers, bestek, tassen, borden, pannen en potten, ...
  • douches

Verder beschikt u bij het huren van de lokalen over:

• Toiletten
  • Stoelen
  • Grasplein aan het lokaal

Beschikbaarheid

De kalender met de beschikbaarheid is te op Google agenda. Tijdens de zomermaanden (juli -augustus) worden onze lokalen niet verhuurd!

Prijzen & boeking

De huurprijs bedraagt:

• €5,00 per persoon per nacht voor groepen van minder dan 40 personen (met een minimum van € 60 per nacht)
  • €4,50 per persoon per nacht voor groepen van 40 tot 60 personen
  • €4,00 per persoon per nacht voor groepen van meer dan 60 personen

Hierbij komt er nog een fix van 90 euro voor het verbruik van water, gas en elektriciteit. Alle vuilniszakken worden terug meegenomen!

De waarborg is vastgelegd op € 250 voor een weekend en € 300 voor een langer verblijf.

Voor boekingen kan u mailen naar [email protected].

Beverlokaal
Giverlokaal