Hoeveel kost de scouts?

Bij Scouts Juventa Merchtem stellen we alles in het werk om de kosten van onze activiteiten zo laag mogelijk te houden. Jaarlijks vragen we een bijdrage van 35 euro voor de verzekering die we afsluiten voor onze leden, zodat zij verzekerd zijn tijdens onze activiteiten.

We organiseren regelmatig leuke activiteiten waaronder twee keer per jaar een weekendactiviteit waarvoor we 25-30 euro vragen. Dit is inclusief overnachting en maaltijden. Ons jaarlijkse groot kamp (10- tot 18- jarige) dat 10 dagen duurt kost 160 euro inclusief vervoer, overnachting en maaltijden. Het klein kamp (6- tot 10- jarige) dat 7 dagen duurt kost 135 euro.

Daarnaast organiseren we 2-3 keer per jaar een betaalde activiteit zoals een kook-vergadering waarvoor we ongeveer 4 euro vragen.

We willen benadrukken dat we er alles aan doen om de kosten zo laag mogelijk te houden zonder de kwaliteit van onze activiteiten te verminderen. Er zijn ook allerlei manieren om kosten te besparen. Voor meer informatie hierover kunt u terecht op onze website onder het kopje "scouting op maat". Hier vindt u een overzicht van alle financiƫle voordelen die u kan krijgen van Scouts & Gidsen Vlaanderen.

Als u vragen heeft over de kosten of onze activiteiten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het mailadres [email protected]. We staan u graag te woord en helpen u graag bij het vinden van de juiste manier om deel te nemen aan onze activiteiten.