Andreas Dierickx Schaatsvergadering 15/1/2022

Beste ouders en leden,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid gewenst namens onze hele leidingsploeg, 2022 heeft voor onze scouts nog heel wat in petto! Zo beginnen we jaarlijks met een schaatsvergadering, die volgende week op zaterdag 15 januari doorgaat. We komen om 18u samen aan de parking van Ten Anckere (aan de lokalen) en zullen hier rond 21u opnieuw verzamelen.

Om het vervoer van en naar de schaatsbaan (circa 30 minuten naar Liedekerke) in goede banen te leiden, vragen we om via onderstaande link uw kind(eren) in te schrijven voor deze vergadering. Daarnaast kan u in de link ook aanduiden of u al dan niet kan carpoolen en hoeveel leden mee kunnen rijden. Schrijf voor het overzicht best elk lid apart in.

Link: https://forms.gle/fjmoKkNm3cbBFsfa6
Wie mee komt schaatsen neemt zeker warme handschoenen een extra paar kousen, een mondmasker en €5 mee. Ouders die rijden kunnen gratis meeschaatsen!

Hopelijk kunnen uw zoon/dochter en u er bij zijn!

Een stevige linker,

Groepsleiding scouts Juventa Merchtem