Simon Beelen Onze lokalen bestaan 25 jaar!

Beste ouders
We hebben wat te vieren dit jaar! Op 27 maart was het 25 jaar geleden dat onze huidige lokalen officieel werden geopend. Wij waren nog niet geboren, maar we hebben van horen zeggen dat het een mooie samenwerking was tussen KSA en scouts-ouders, vele vrijwilligers, verenigingen, bedrijven en de gemeente.
De VZW Ten Anckere die deze lokalen heeft gebouwd en nog beheert wil deze mensen en iedereen die mee zorg heeft gedragen voor deze lokalen bedanken. Zij zijn reeds uitgenodigd.
Jullie zijn als ouders welkom op het avondfeest, vanaf 20u in de scoutslokalen. Tot 22u kan je in de KSAlokalen op de tentoonstelling meer te weten komen over dit uitzonderlijk project. Daar is er mogelijkheid voor een rustige babbel.
We hopen jullie te mogen verwelkomen!