Andreas Dierickx Kampinfomoment 2023

Beste ouders,

Niet enkel voor de leidingsploeg, maar ook voor de leden komt het kamp langzaamaan in zicht. Daarom organiseren we elk jaar een kampinfomoment in onze lokalen. Wat houdt dit in?

De groepsleiding zal eerst de algemene praktische info meegeven. Daarna volgt de eigenlijke inschrijving bij de takleiding van uw lid. Ieder lid krijgt een kampboekje mee en aan de ouders vragen we om nog kort de ledenfiche te checken op mogelijke veranderingen.

We presenteren het infomoment twee keer: op 27 mei en op 17 juni. Wij verwelkomen iedereen om 19u op beide avonden! Voor wie geen van beide data kan komen, kan de takleiding thuis langskomen. Maar aangezien de meesten van ons ook druk aan het blokken zijn, is het infomoment bijwonen het handigst (:

De enquête: https://forms.gle/L5W8ZSG7n41jWj1aA

Alvast wat praktische info:

- Data
Groot kamp: 21 tot 31 juli (Bevers, Jong-Givers, Givers en Akabe)
Klein kamp: 24 tot 31 juli (Kapoenen, Wolfjes en Akabe)
- Locatie
Groot kamp: Rue de Bennui 9, 5560 Houyet
Klein kamp: Rue du Tombois 9, 5574 Beauraing

BELANGRIJK: Wij zoeken nog een behulpzame held die over een rijbewijs C beschikt om met de vrachtwagen naar het kamp te rijden. Voor de vrachtwagen zorgen wij. Er moet gereden worden op 16, 17 en 31 juli. Voelt u zich geroepen of kent u iemand die graag wilt helpen, laat het ons zeker weten! De leiding en de leden zijn u eeuwig dankbaar (:

Een stevige linker,
De groepsleiding
Andreas - Len - Lucas - Vic

Vragen of opmerkingen? Stuur ons gerust een mailtje!