Andreas Dierickx Wafelverkoop Givers

Beste ouders, leden en sympathisanten,

De Givers organiseren dit jaar een wafelverkoop als geldactiviteit. Met dit geld kunnen ze een super leuke activiteit doen op kamp!
We hebben gekozen voor de online wafelverkoop.

Het is een simpele verkoop, en zal als volgt gaan:
Via deze link: Wafelverkoop Givers (wafeltjesshop.be)  kunnen jullie wafels bestellen.
Er zullen verschillende soorten verkocht worden namelijk:
-        Vanille wafels (700gr)  €7
-        Chocolade wafels (700gr)  €7
-        Carré confituur (700gr)  €8
-        Frangipane (700gr)  €8
-        Assortiment van bovenstaande 4 soorten (800gr)  €9,5
Gelieve de persoonlijke gegevens in te vullen en de betaling wordt gedaan via bankoverschrijving.
Gegevens over de overschrijving ontvangt u vervolgens in een mail nadat uw bestelling geplaatst is.
Het is ook toegestaan om bij ‘extra info’ te vermelden voor wie je deze wafeltjes koopt, zo kunnen wij een overzicht maken!

Er zullen 2 afhaalmomenten georganiseerd worden om jullie wafeltjes op te halen, deze zullen beide doorgaan op de Scouts:
-        Afhaalmoment 1   ZATERDAG 8 april van 12-16u
-        Afhaalmoment 2   ZONDAG 16 april van 14-17u
Indien er problemen of vragen zijn, neem gerust contact op via dit mail adres: judithvancoppenolle22mail.com

Alvast bedankt!

Tot binnenkort,