Andreas Dierickx Kampinfomoment

Beste ouders,

Niet enkel voor de leidingsploeg, maar ook voor de leden komt het kamp langzaamaan in zicht. Daarom organiseren we elk jaar een kampinfomoment in onze lokalen. Wat houdt dit in?

Op het kampinfomoment worden alle ouders (en leden natuurlijk ook) uitgenodigd voor een presentatie waar de praktische zaken over klein en groot kamp kort uit de doeken worden gedaan. Daarna komen de leidingsploegen van elke tak het thema voor hun kamp onthullen, waar nadien ook gelegenheid is om vragen te stellen.

Nadat elke tak aan bod is gekomen wordt iedereen buiten getrakteerd op een drankje en volgt de eigenlijke inschrijving. Ieder lid krijgt een kampboekje mee en aan de ouders vragen we om nog kort de ledenfiche te checken op mogelijke veranderingen.

Om zeker te zijn dat elk lid en elke ouder de kans krijgt om het kampinfomoment mee te volgen organiseren we deze op twee zaterdagen: eens op 21 mei en op 18 juni. Wij verwelkomen iedereen om 19u op beide avonden!

We maakten een korte poll aan om in te schatten hoeveel opkomst we mogen verwachten en bij wie er thuis moet worden langsgegaan, dit duurt een half minuutje om in te vullen :) < https://forms.gle/rLyC62d8mU6gRHyz8 >

In deze mail communiceren we ook al even de kampdata voor deze zomer, we gaan zoals steeds in dezelfde periode: groot kamp vertrekt naar de wei op 21 juli en klein kamp vertrekt op 24 juli. Op 31 juli reizen we allemaal samen terug naar Merchtem. De adressen zijn:

- Groot kamp: Holzheim 65, 4760 Büllingen (50.353215, 6.287496)
- Klein kamp: Zum Bahndamm 29, 4770 Montenau

Ten slotte zoeken wij nog naar iemand die op 31 juli van de kampterreinen met de vrachtwagen terug naar Merchtem kan rijden. Indien je iemand kent, mag je de contactgegevens naar de groepsleiding sturen. Alvast bedankt!

Een stevige linker,
De groepsleiding

Andreas - Pieter - Roxanne - Len

-- Voor vragen of bemerkingen staat onze deur altijd open voor en na de vergaderingen, of via mail! --