Julie Anthone 60 Jaar Scouts Juventa Merchtem

Beste ouders, leden en sympathisanten

Normaal vierden we tijdens de paasvakantie het zestig jarig bestaan van de Scouts in Merchtem. Het coronavirus verpestte dit feestje echter. We zijn als leiding intensief op zoek gegaan achter een alternatief en dit leidde tot het ontstaan van 'Driepoot'.

Iedereen kent de klassieke driepoot wel, maar wij geven een nieuwe betekenis aan driepoot. 'Driepoot' is een zwaar biertje dat wij hebben gebrouwen in samenwerking met Beerselect.  Het bier is blond en bevat een alcoholgehalte van 7.2. Het zijn ook flesjes van 33cl.

Je kan dit biertje bestellen via het tablad 'Driepoot' bovenaan de website. In de toekomst zal je het ook kunnen proeven in verschillende Merchtemse horecazaken. Twijfel niet, en bestel!